Perhatian...


TranungkiteOffline blogspot adalah "laman backup" sekiranya berlaku serangan yang mengejut dan berteruskan kepada server kami www.tranungkite.net. Jika tiada serangan blog ini menjadi blog biasa dengan bahan-bahan politik & semasa. Insya-Allah mulai Mei 2013 laman ini akan dikemaskini setiap hari. Kami akan memaparkan berita berbentuk santai, ringkas dan padat berfokuskan facebook atau twitter.- Terima kasih

Abbas Mohd Noor
Administrator
mel hubungan: abbas.mohdnoor@gmail.com

....................................................................................................................................................................................
PERHATIAN:    K.l.i.k.   g.a.m.b.a.r.   u.n.t.u.k.   p.a.p.a.r.a.n.   b.e.s.a.r....
Klik LIKE jika anda suka blog ini...

....................................................................................................................................................................................
Video terkini untuk ditonton.. (klik youtube atau tajuk untuk tab yang berasingan...)

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar tidak kisah jika Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mahu mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Pengerusi PPBM, Dr Mahathir Mohamad berkata, parti itu yakin ahli Majlis Pimpinan Tertingginya tidak terbabit dalam penyalahgunaan kuasa.

Komen Tun Mahathir bila ucapan Zahid Hamidi yang menyentuh mengenai keturunan beliau. Kini isu keturunan dan asal usul menjadi 'mainan' politik baru.

Thursday, February 12, 2015

Tuan Guru Nik Abdul Aziz kembali ke rahmatullah


KOTA BHARU: Mursydul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat kembali ke rahmatullah di kediamannya di Kampung Pulau Melaka, jam 9.40 malam ini.


Sebelum itu, beliau telah dibawa pulang daripada Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) Kubang Kerian pada jam 8.45 malam.


إنا لله وإنا اليه راجعون

"Dengan izin tuhannya, para malaikat datang menyempurnakan tugas mengiringi ruh ayahanda menuju penciptanya tepat jam 9.40 pm pada malam Jumaat yang agung.

"Semoga ayahanda berbahagia di sisi Allah," tulis Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz menerusi facebook.

Beliau akan memaklumkan masa solat jenazah ayahanda itu malam ini, insya Allah.

No comments:

Post a Comment

Artikel Bulan Ini

DetikDaily

Free Malaysia Today

Harakahdaily

Malaysiakini

KeadilanDaily