Perhatian...


TranungkiteOffline blogspot adalah "laman backup" sekiranya berlaku serangan yang mengejut dan berteruskan kepada server kami www.tranungkite.net. Jika tiada serangan blog ini menjadi blog biasa dengan bahan-bahan politik & semasa. Insya-Allah mulai Mei 2013 laman ini akan dikemaskini setiap hari. Kami akan memaparkan berita berbentuk santai, ringkas dan padat berfokuskan facebook atau twitter.- Terima kasih

Abbas Mohd Noor
Administrator
mel hubungan: abbas.mohdnoor@gmail.com

....................................................................................................................................................................................
PERHATIAN:    K.l.i.k.   g.a.m.b.a.r.   u.n.t.u.k.   p.a.p.a.r.a.n.   b.e.s.a.r....
Klik LIKE jika anda suka blog ini...

....................................................................................................................................................................................
Video terkini untuk ditonton.. (klik youtube atau tajuk untuk tab yang berasingan...)

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar tidak kisah jika Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mahu mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Pengerusi PPBM, Dr Mahathir Mohamad berkata, parti itu yakin ahli Majlis Pimpinan Tertingginya tidak terbabit dalam penyalahgunaan kuasa.

Komen Tun Mahathir bila ucapan Zahid Hamidi yang menyentuh mengenai keturunan beliau. Kini isu keturunan dan asal usul menjadi 'mainan' politik baru.

Sunday, March 26, 2017

Perutusan Presiden PAS Sempena Sambutan Peringatan Hari Polis Ke-210


PARTI Islam Se-Malaysia (PAS) merakam ucapan setinggi-tinggi tahniah kepada seluruh pegawai, anggota dan kakitangan pasukan Polis Diraja Malaysia (PDRM) atas Sambutan Peringatan Hari Polis Ke-210.


Kewibawaan, integriti, kecekapan dan pengorbanan PDRM dalam menjalankan tanggungjawab serta peranan menjaga keselamatan dan ketenteraman awam amatlah dihargai.

Kesungguhan PDRM menangani dan mengekang jenayah khususnya, merupakan sumbangan besar kepada jaminan keharmonian rakyat dan pembangunan negara.

Namun, dalam realiti cabaran dunia masa kini, perlunya kemahiran persiapan anggota dan aset dipertingkatkan dari masa ke semasa agar mampu mendepani setiap situasi yang mendatang.

PAS berharap, pihak kerajaan memberi perhatian sebaiknya terhadap usaha mengukuhkan keupayaan semasa PDRM termasuk kebajikan kalangan keluarga, anggota ditimpa musibah dan yang telah bersara dari perkhidmatan.

Masyarakat juga diseru agar sentiasa memberi kepercayaan dan kerjasama sebagai satu sokongan bergandingan bahu supaya matlamat kesejahteraan dapat dikecapi semua.

"Inilah Penyelesaian Kita"

ABDUL HADI AWANG
Presiden PAS
26 Jamadil Akhir 1438H | 25 Mac 2017M

.........
Blog ini hanya 'mirror' artikel daripada laman asal
http://www.tranungkite.net
Sila ke laman asal untuk dapatkan versi penuh....

No comments:

Post a Comment

Artikel Bulan Ini

DetikDaily

Free Malaysia Today

Harakahdaily

Malaysiakini

KeadilanDaily