Perhatian...


TranungkiteOffline blogspot adalah "laman backup" sekiranya berlaku serangan yang mengejut dan berteruskan kepada server kami www.tranungkite.net. Jika tiada serangan blog ini menjadi blog biasa dengan bahan-bahan politik & semasa. Insya-Allah mulai Mei 2013 laman ini akan dikemaskini setiap hari. Kami akan memaparkan berita berbentuk santai, ringkas dan padat berfokuskan facebook atau twitter.- Terima kasih

Abbas Mohd Noor
Administrator
mel hubungan: abbas.mohdnoor@gmail.com

....................................................................................................................................................................................
PERHATIAN:    K.l.i.k.   g.a.m.b.a.r.   u.n.t.u.k.   p.a.p.a.r.a.n.   b.e.s.a.r....
Klik LIKE jika anda suka blog ini...

....................................................................................................................................................................................
Video terkini untuk ditonton.. (klik youtube atau tajuk untuk tab yang berasingan...)

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar tidak kisah jika Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mahu mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Pengerusi PPBM, Dr Mahathir Mohamad berkata, parti itu yakin ahli Majlis Pimpinan Tertingginya tidak terbabit dalam penyalahgunaan kuasa.

Komen Tun Mahathir bila ucapan Zahid Hamidi yang menyentuh mengenai keturunan beliau. Kini isu keturunan dan asal usul menjadi 'mainan' politik baru.

Sunday, October 22, 2017

Jelajah Hijau DPPM mantapkan pemuda Sarawak



JELAJAH Hijau Dewan Pemuda PAS Malaysia Peringkat Negeri Sarawak telah bermula dengan Taklimat Tertutup bersama Pimpinan Dewan Pemuda PAS Negeri Sarawak (DPPNS). Program pagi telah diadakan di Pejabat Badan Perhubungan PAS Negeri Sarawak (BPPNS) di Matang Jaya, Kuching.

Antara pengisian termasuklah Ucapan Ketua Pemuda PAS Sarawak, Mohammad Arifiriazul Paijo, Penerangan Persiapan Pilihan Raya oleh Pengarah Pilihanraya DPPM, Nurul Islam Mohamed Yusoff dan Penerangan Organisasi & Halatuju Strategik DPPM oleh Setiausaha DPPM, Ustaz Afnan Hamimi Taib Azamudden.

Sesi seterusnya diikuti dengan sesi dialog terbuka dua hala. Beberapa persoalan telah ditimbulkan dan dijawab oleh Saff Pimpinan DPPM yang hadir. Taklimat diakhiri dengan Taujihat Khas dari Timbalan Ketua Pemuda PAS Malaysia, Ir Khairil Nizam Khirudin.

Turut hadir Ustaz Mohd Kamal Ashaari (Pengerusi Tetap Muktamar DPPM merangkap Pengarah Jabatan Perbendaharaan DPPM), Muhtar Suhaili (Bendahari DPPM), Ir Hadi Amat (Penolong Setiausaha 2 DPPM) serta Exco DPPM Ustaz Roslan Md Esa dan Mohd Nadzim.

Program petang ini diteruskan dengan program bersama masyarakat. Program lawatan kebajikan diadakan di dua tempat iaitu di Kota Samarahan dan Pending. Pada malam ini pula akan diadakan pertemuan santai bersama NGO Islam di Sarawak. – HARAKAHDAILY 21/10/017














.........
Blog ini adalah blog sementara untuk Tranungkite Online (TKO)

No comments:

Post a Comment

Artikel Bulan Ini

DetikDaily

Free Malaysia Today

Harakahdaily

Malaysiakini

KeadilanDaily