Perhatian...


TranungkiteOffline blogspot adalah "laman backup" sekiranya berlaku serangan yang mengejut dan berteruskan kepada server kami www.tranungkite.net. Jika tiada serangan blog ini menjadi blog biasa dengan bahan-bahan politik & semasa. Insya-Allah mulai Mei 2013 laman ini akan dikemaskini setiap hari. Kami akan memaparkan berita berbentuk santai, ringkas dan padat berfokuskan facebook atau twitter.- Terima kasih

Abbas Mohd Noor
Administrator
mel hubungan: abbas.mohdnoor@gmail.com

....................................................................................................................................................................................
PERHATIAN:    K.l.i.k.   g.a.m.b.a.r.   u.n.t.u.k.   p.a.p.a.r.a.n.   b.e.s.a.r....
Klik LIKE jika anda suka blog ini...

....................................................................................................................................................................................
Video terkini untuk ditonton.. (klik youtube atau tajuk untuk tab yang berasingan...)

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar tidak kisah jika Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mahu mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Pengerusi PPBM, Dr Mahathir Mohamad berkata, parti itu yakin ahli Majlis Pimpinan Tertingginya tidak terbabit dalam penyalahgunaan kuasa.

Komen Tun Mahathir bila ucapan Zahid Hamidi yang menyentuh mengenai keturunan beliau. Kini isu keturunan dan asal usul menjadi 'mainan' politik baru.

Saturday, June 08, 2013

Marah betul Puak Blogger UMNO kepada Ustaz Azhar!!


Marah betul blogger UMNO kepada Ustaz Azhar Idrus. Gambar di atas adalah gambar yang dipaparkan kononnya Ustaz Azhar dengan "keter" baru... (bangang juga rupanya blogger ni!!) Nasib baik dia tak tulis papagomo dengan kapal selam baru... pasal papagomo naik kapal selam!

"Mangkok yang cuba tunjuk kemewahan dunia kepada pengikut taksubnya melalui kiriman foto-foto d media maya..entah apa tujuan pun aakj tak tahu..apakah ini cara mangkok jamban ni nak naikkan level zuhud pengikutnya?
Kereta mewah..motor besar..bawa pengikut melancung..tambah bini..semuanya cara mangkok jamban ni naikkan tahap zuhud diri sendiri atau memenuhi nafsu serakah yang tak pernah padam ?

Maaflah zahar..aku panggil mung mangkok sebab aku rasa tu je yang layak bagi manusia yang guna agama untuk jamu selera nafsu haiwan yang tak pernah padam."


Blogger ini merapu lagi..

Itulah perangai iblis yang ada dalam diri mangkok jamban ni..dia kaki provok..kaki spin..yang sebenar dia nak kaut sebanyak mungkin..perghhhh lepas tu tunjuk kereta buruk..rumah buruk hahaha anda semua percaya? nama kereta boleh letak nama orang lain laa hahaha tunggu aakj akan bongkar satu persatu..

Kalu ini pun Jabatan Agama Terengganu masih benarkan mangkok ni mengajar dan kononnya buat kuliah agama maka UMNO Terengganu wajib lapor pada SPRM !! Mesti ada yang tak kena..tanpa tauliah dia suka suka maki Kerajaan BN dan manusia lain dalam Rumah Allah !


Saya berfikir, macam mana tulisan sehodoh dan sejahat begini menjadi sajungan oleh UMNO dan pengikutnya..

Bila agaknya mentaliti orang UMNO boleh jadi normal sebagai manusia yang sebenar!
UMNO SUDAH ROSAK SAMPAI KE USUS..
SEMUANYA NAJIS DAN NANAH..

5 comments:

  1. Kite mohon agar penulis tu mendapat hidayah..moga2 dia terlepas seksaan di akhirat..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas permohonan itu. Semua orang berhasrat untuk mendapat hidayat dan terlepas dosa dan seksaan akhirat melainkan UMNO sahaja tak sedar diri masih nak tongkat langit!!

    ReplyDelete
  3. Dia xleh pakai ferarri...ada pun preve.....nk tmbah bini tkt kt bini dia....tu yg merapu cmtu....sume yg baik xkena bg dia....nnt tua nk mati baru cari agama

    ReplyDelete
  4. Baser jenih jahil tukir hati hitam legam.

    ReplyDelete
  5. cemburu lah tu. takpe biarkanlah dia tu. siannnnnnnnn.

    ReplyDelete

Artikel Bulan Ini

DetikDaily

Free Malaysia Today

Harakahdaily

Malaysiakini

KeadilanDaily