Perhatian...


TranungkiteOffline blogspot adalah "laman backup" sekiranya berlaku serangan yang mengejut dan berteruskan kepada server kami www.tranungkite.net. Jika tiada serangan blog ini menjadi blog biasa dengan bahan-bahan politik & semasa. Insya-Allah mulai Mei 2013 laman ini akan dikemaskini setiap hari. Kami akan memaparkan berita berbentuk santai, ringkas dan padat berfokuskan facebook atau twitter.- Terima kasih

Abbas Mohd Noor
Administrator
mel hubungan: abbas.mohdnoor@gmail.com

....................................................................................................................................................................................
PERHATIAN:    K.l.i.k.   g.a.m.b.a.r.   u.n.t.u.k.   p.a.p.a.r.a.n.   b.e.s.a.r....
Klik LIKE jika anda suka blog ini...

....................................................................................................................................................................................
Video terkini untuk ditonton.. (klik youtube atau tajuk untuk tab yang berasingan...)

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar tidak kisah jika Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mahu mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Pengerusi PPBM, Dr Mahathir Mohamad berkata, parti itu yakin ahli Majlis Pimpinan Tertingginya tidak terbabit dalam penyalahgunaan kuasa.

Komen Tun Mahathir bila ucapan Zahid Hamidi yang menyentuh mengenai keturunan beliau. Kini isu keturunan dan asal usul menjadi 'mainan' politik baru.

Tuesday, May 14, 2013

Islam menurut Ustaz Kazim Elias. Apa komen anda pula?



Haji Zainol Abideen (blog Mahaguru58) dalam satu tulisan menyebut Banyak perkara dibongkar oleh Ustaz Kazim tentang penyelewengan PAS terhadap umat Islam bila mereka menggunakan pelbagai taktik dan indoktrinasi untuk 'brain wash' para pengikut mereka untuk menjadi taksub dan memuja memuji tokoh2 parti mereka seperti Nik Aziz, Hadi Awang dan lain lain!

Bagi Zainol, ini adalah ulama yang 'sebenar'. Saya malas nak komen banyak. Saya hanya petikkan satu ucapan Kazim Elias untuk tatapan pembaca bagaimana "Ustaz" ini memahami ISLAM.

Tuan puan yang banya boleh komen di bawah artikel ini. Tak perlu daftar.



Zainol Abideen dengan Kazim Elias.

2 comments:

  1. Inilah ostat yang dah rasa dirinya hebat.Demi sedikit habuan dunia dia sanggup mencerca golongan yang cuba membawa kebenaran di bumi Malaysia ini.Ingat apabila sesuatu kaum itu menolak apa-apa yang telah diperintahkan oleh Allah maka Allah akan menggantikan kaum itu dengan kaum yang lain yang mana dia akan menyokong segolongan manusia yang akan menegakkan hukum yang telah ditetapkan oleh Allah.Tunggulah akan harinya apabila kebenaran pasti menolak kebatilan.

    ReplyDelete
  2. Ustaz, UMNO dah perintah Malaysia lebih drp 56 tahun.Sampai sekarang pemimpin UMNO tidak mempunyai cita-cita walau sebesar biji sawi pon keinginan untuk melaksanakan hukum hudud.Mencerca lagi banyak lah.Lihat kenyataan-kenyataan akhbar yang dibuat oleh pemimpin-pemimpin UMNO.Sungguh jijik.Memanglah kita rajin sembahyang, puasa, pi haji, banyak sedekah,bermacam-macam kebaikan yang kita buat TAPI hanya dengan SEPOTONG AYAT AL QURAN yang kita ingkar maka kita tergelincir daripada ISLAM.Jadi gunakanlah ilmu yang ada sebaik-baiknya.Janganlah pesongkan iman orang melayu ni disebabkan sedikit hsbuan dunia.Kepada yang dengar video clip tu FIKIR-FIKIRKAN LAH.Bergurulah dengan ramai ustaz BUKAN dengan ustaz ni sorang sahaja.Moga-moga Allah membuka minda kita.

    ReplyDelete

Artikel Bulan Ini

DetikDaily

Free Malaysia Today

Harakahdaily

Malaysiakini

KeadilanDaily