Perhatian...


TranungkiteOffline blogspot adalah "laman backup" sekiranya berlaku serangan yang mengejut dan berteruskan kepada server kami www.tranungkite.net. Jika tiada serangan blog ini menjadi blog biasa dengan bahan-bahan politik & semasa. Insya-Allah mulai Mei 2013 laman ini akan dikemaskini setiap hari. Kami akan memaparkan berita berbentuk santai, ringkas dan padat berfokuskan facebook atau twitter.- Terima kasih

Abbas Mohd Noor
Administrator
mel hubungan: abbas.mohdnoor@gmail.com

....................................................................................................................................................................................
PERHATIAN:    K.l.i.k.   g.a.m.b.a.r.   u.n.t.u.k.   p.a.p.a.r.a.n.   b.e.s.a.r....
Klik LIKE jika anda suka blog ini...

....................................................................................................................................................................................
Video terkini untuk ditonton.. (klik youtube atau tajuk untuk tab yang berasingan...)

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar tidak kisah jika Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mahu mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Pengerusi PPBM, Dr Mahathir Mohamad berkata, parti itu yakin ahli Majlis Pimpinan Tertingginya tidak terbabit dalam penyalahgunaan kuasa.

Komen Tun Mahathir bila ucapan Zahid Hamidi yang menyentuh mengenai keturunan beliau. Kini isu keturunan dan asal usul menjadi 'mainan' politik baru.

Friday, May 03, 2013

Celaka Punya Barua UMNO: Petang Pasang, Malam dah Hilang!!!



Baru petang tadi pemuda pasang, sekarang ini SPR termasuk MPK (Majlis Perbandaran Kemaman - Mat Said Punya Geng) dah turunkan banner yang dipasang. Agak kurang sopan demokrasi Umno Barisan Nasional. Hanya beberapa jam boleh bertahan.

Ini menunjukkan Umno Penakut dan menggunakan semua jentera untuk menang pilihanraya. Alhamdulillah, ini laluan utama dan kiraan kami puluhan ribu tengok dan tahu kejahatan melampau BN terutama Umno Bn negeri terengganu.
Belum termasuk media dan setakat ini puluhan ribu melihat kejahatan ini. Data kita menunjukkan Umno hancur jika semua rakyat main peranan, share semua maklumat dan tindakan melampau BN. Dengan itu wajib setiap rakyat share maklumat ini dalam facebook dan media masing2!



Ini kerja menurunkan banner dan kain rentang PAS di Bandar Chukai oleh MPK.

1 comment:

  1. tak pe kasi mereka peluang ditakdirkan pakatan menang di tgganu tukar semua penguatkuasa sesama mereka,jgn bagi peluang.puak=puak ni pandai berlakon

    ReplyDelete

Artikel Bulan Ini

DetikDaily

Free Malaysia Today

Harakahdaily

Malaysiakini

KeadilanDaily