Perhatian...


TranungkiteOffline blogspot adalah "laman backup" sekiranya berlaku serangan yang mengejut dan berteruskan kepada server kami www.tranungkite.net. Jika tiada serangan blog ini menjadi blog biasa dengan bahan-bahan politik & semasa. Insya-Allah mulai Mei 2013 laman ini akan dikemaskini setiap hari. Kami akan memaparkan berita berbentuk santai, ringkas dan padat berfokuskan facebook atau twitter.- Terima kasih

Abbas Mohd Noor
Administrator
mel hubungan: abbas.mohdnoor@gmail.com

....................................................................................................................................................................................
PERHATIAN:    K.l.i.k.   g.a.m.b.a.r.   u.n.t.u.k.   p.a.p.a.r.a.n.   b.e.s.a.r....
Klik LIKE jika anda suka blog ini...

....................................................................................................................................................................................
Video terkini untuk ditonton.. (klik youtube atau tajuk untuk tab yang berasingan...)

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar tidak kisah jika Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mahu mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Pengerusi PPBM, Dr Mahathir Mohamad berkata, parti itu yakin ahli Majlis Pimpinan Tertingginya tidak terbabit dalam penyalahgunaan kuasa.

Komen Tun Mahathir bila ucapan Zahid Hamidi yang menyentuh mengenai keturunan beliau. Kini isu keturunan dan asal usul menjadi 'mainan' politik baru.

Sunday, November 12, 2017

PAS rakam takziah


PAS RAKAM TAKZIAH KEPADA KELUARGA TUAN GURU DATUK MOHAMAD DAUD IRAQI DAN TUAN GURU USTAZ ABDULLAH AL-HAFIZ

Kita telah mendapat berita yang menyedihkan di atas pemergiaan dua tokoh ulama' besar Kelantan yang telah kembali ke Rahmatullah semalam, Tuan Guru Datuk Mohammad Daud Iraqi dan Tuan Guru Ustaz Abdullah Al-Hafiz.

Sepanjang hidupnya, kedua-dua ulama’ ini telah memberi bakti kepada agama dan perjuangan Islam yang telah melahirkan ribuan anak murid yang faham al-Quran dan mempertahankan hukumnya dan kerajaan Islam. Jasa dan pengorbanannya terus diingati oleh sekalian umat Islam yang mengalir ilmu-ilmunya di dada pewaris perjuangannya.

PAS mengucapkan takziah kepada ahli keluarga Tuan Guru Datuk Mohammad Daud Iraqi dan keluarga Tuan Guru Ustaz Abdullah Al-Hafiz. Didoakan kepada Allah agar roh keduanya ditempatkan bersama orang-orang yang soleh di Syurga-Nya yang tertinggi dan diterima segala amalannya dengan ganjaran yang besar.

“Sejahtera Bersama Islam”

ABDUL HADI AWANG
Presiden PAS
Bertarikh: 19 Safar 1439 / 9 November 2017

.........
Blog ini adalah blog sementara untuk Tranungkite Online (TKO)

No comments:

Post a Comment

Artikel Bulan Ini

DetikDaily

Free Malaysia Today

Harakahdaily

Malaysiakini

KeadilanDaily