Perhatian...


TranungkiteOffline blogspot adalah "laman backup" sekiranya berlaku serangan yang mengejut dan berteruskan kepada server kami www.tranungkite.net. Jika tiada serangan blog ini menjadi blog biasa dengan bahan-bahan politik & semasa. Insya-Allah mulai Mei 2013 laman ini akan dikemaskini setiap hari. Kami akan memaparkan berita berbentuk santai, ringkas dan padat berfokuskan facebook atau twitter.- Terima kasih

Abbas Mohd Noor
Administrator
mel hubungan: abbas.mohdnoor@gmail.com

....................................................................................................................................................................................
PERHATIAN:    K.l.i.k.   g.a.m.b.a.r.   u.n.t.u.k.   p.a.p.a.r.a.n.   b.e.s.a.r....
Klik LIKE jika anda suka blog ini...

....................................................................................................................................................................................
Video terkini untuk ditonton.. (klik youtube atau tajuk untuk tab yang berasingan...)

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar tidak kisah jika Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mahu mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Pengerusi PPBM, Dr Mahathir Mohamad berkata, parti itu yakin ahli Majlis Pimpinan Tertingginya tidak terbabit dalam penyalahgunaan kuasa.

Komen Tun Mahathir bila ucapan Zahid Hamidi yang menyentuh mengenai keturunan beliau. Kini isu keturunan dan asal usul menjadi 'mainan' politik baru.

Saturday, January 17, 2009

PAS masih mendahului 1,751 undi - 9.00pm

Oleh SP

Maklumat akhir kami setakat 9.00pm, PAS memperolehi 28,249 undi manakala BN pula 26,498 undi dan calon bebas 160 undi. Ada kira-kira 9,000 undi masih belum kira daripada 44 peti undi yang masih belum dibuka/kira. Setakat ini 100 peti undi telah dikira.

Maklumat yang kami terima 44 peti undi yang masih belum dikira adalah peti undi kawasan kubu PAS. - Takbir!!!



5 comments:

  1. Insyaallah Umno akan tumbang akhirnya

    Takbir....Allahuakbar

    ReplyDelete
  2. Mana Munawir Hj Hassan?Dia tak menang satu kerusi pon ke?

    ReplyDelete
  3. munawer demam tak kebah kut...lain kali bg rasuah besaq sikit mcm kete porshe chayyene ke...!klau takat service kete free mcm kat KT tu..apa klass..!

    ReplyDelete
  4. munawir kena reda yg PAS dah menang...
    dan
    munawir kena reda yg umno/bn dah kalah...
    ulang balik....
    munawir kena reda yg umno/bn dah kalah...

    Takbirrr.....

    ReplyDelete
  5. tak baik tau doakan org mmacam tu..dah lah kita sesama islam satu bangsa...bangsa melayu lak tu...ingat pelembagaan kita...jangan sampai kaum wargenegara yang memerintah kita.

    ReplyDelete

Artikel Bulan Ini

DetikDaily

Free Malaysia Today

Harakahdaily

Malaysiakini

KeadilanDaily