Perhatian...


TranungkiteOffline blogspot adalah "laman backup" sekiranya berlaku serangan yang mengejut dan berteruskan kepada server kami www.tranungkite.net. Jika tiada serangan blog ini menjadi blog biasa dengan bahan-bahan politik & semasa. Insya-Allah mulai Mei 2013 laman ini akan dikemaskini setiap hari. Kami akan memaparkan berita berbentuk santai, ringkas dan padat berfokuskan facebook atau twitter.- Terima kasih

Abbas Mohd Noor
Administrator
mel hubungan: abbas.mohdnoor@gmail.com

....................................................................................................................................................................................
PERHATIAN:    K.l.i.k.   g.a.m.b.a.r.   u.n.t.u.k.   p.a.p.a.r.a.n.   b.e.s.a.r....
Klik LIKE jika anda suka blog ini...

....................................................................................................................................................................................
Video terkini untuk ditonton.. (klik youtube atau tajuk untuk tab yang berasingan...)

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar tidak kisah jika Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mahu mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Pengerusi PPBM, Dr Mahathir Mohamad berkata, parti itu yakin ahli Majlis Pimpinan Tertingginya tidak terbabit dalam penyalahgunaan kuasa.

Komen Tun Mahathir bila ucapan Zahid Hamidi yang menyentuh mengenai keturunan beliau. Kini isu keturunan dan asal usul menjadi 'mainan' politik baru.

Saturday, October 08, 2016

Menjawab Fitnah isu "lebai telah rakus membalak"




Puak-puak parti PAN telah membuat fitnah kepada kerajaan PAS Kelantan dalam usaha menjatuhkan kerajaan PAS. Kalau kerajaan PAS jatuh adakah PAN mampu memerintah atau UMNO akan dapat manafaat? Tapi puak PAN dengki punya pasal mereka tetap menyebarkan fitnah. Lihat pendedahan Pemuda PAS Kelantan.

Menyangkal Fitnah dan Dakwaan Syam Ghaz Bahawa Air Terjun Dakota Telah Musnah

Pemuda PAS Kelantan hari ini menyusur laluan berbukit hampir 6 jam untuk tiba ke kawasan Air Terjun Dakota yang telah diviralkan sejak 3 hari lepas dengan mengatakan ianya telah musnah dan binasa akibat fitnah pembalakan dan penggondolan bukit. Namun realitinya ia tidak seperti yang diheboh hebohkan oleh pihak pembenci Kerajaan Islam Kelantan.

Airnya jernih dan mendinginkan. Pepasir nan indah, suasana yang mendamaikan serta dikelilingi kehijauan hutan. Ikan ikan berenang di celahan batu. Cukup indah dan menenangkan jiwa.



Rakan rakan boleh berkunjung untuk berehat dan berkelah di sini jika sanggup meredah belantara sejauh puluhan kilometer dari bandar Gua Musang.

Alhamdulillah permusafiran kami hari ini telah menjawab segala dakwaan dan tohmahan bahawa kononnya Air Terjun Dakota ini telah musnah dan penyebab utamanya adalah kerajaan negeri yang diperintah oleh "lebai telah rakus membalak".





.........
Blog ini hanya 'mirror' artikel daripada laman asal
http://www.tranungkite.net
Sila ke laman asal untuk dapatkan versi penuh....

No comments:

Post a Comment

Artikel Bulan Ini

DetikDaily

Free Malaysia Today

Harakahdaily

Malaysiakini

KeadilanDaily