Perhatian...


TranungkiteOffline blogspot adalah "laman backup" sekiranya berlaku serangan yang mengejut dan berteruskan kepada server kami www.tranungkite.net. Jika tiada serangan blog ini menjadi blog biasa dengan bahan-bahan politik & semasa. Insya-Allah mulai Mei 2013 laman ini akan dikemaskini setiap hari. Kami akan memaparkan berita berbentuk santai, ringkas dan padat berfokuskan facebook atau twitter.- Terima kasih

Abbas Mohd Noor
Administrator
mel hubungan: abbas.mohdnoor@gmail.com

....................................................................................................................................................................................
PERHATIAN:    K.l.i.k.   g.a.m.b.a.r.   u.n.t.u.k.   p.a.p.a.r.a.n.   b.e.s.a.r....
Klik LIKE jika anda suka blog ini...

....................................................................................................................................................................................
Video terkini untuk ditonton.. (klik youtube atau tajuk untuk tab yang berasingan...)

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar tidak kisah jika Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mahu mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Pengerusi PPBM, Dr Mahathir Mohamad berkata, parti itu yakin ahli Majlis Pimpinan Tertingginya tidak terbabit dalam penyalahgunaan kuasa.

Komen Tun Mahathir bila ucapan Zahid Hamidi yang menyentuh mengenai keturunan beliau. Kini isu keturunan dan asal usul menjadi 'mainan' politik baru.

Saturday, May 04, 2013

UMNO Terengganu ceramah kepada kerusi!



Tinjau kami pada saat-saat akhir siri ceramah UMNO di sekitar negeri Terengganu menunjukkan tiada sambutan. Benar satu kajian daripada Universiti Malaya (UM) bahawa Terengganu jatuh kepada Pakatan Rakyat untuk PRU 13 nanti kerana bantahan kepada UMNO secara diam.

Antara yang di sebut dalam kajian tersebut ialah kepimpinan UMNO Terengganu yang lebih mementing diri sendiri dan puak, serta perbalahan yang ketara antara faktor penyumbang kepada penolakan BN @ UMNO tereutama golongan muda dan atas pagar.




Kajian itu juga menunjukkan minat kepada PAS meningkat selepas penamaan calon sebanyak 8.7% atas calon-calon muda yang mana tokoh lama tidak lagi bertanding.

Antara penyumbang kepada peralihan secara 'senyap' sokongan kepada umno berubah kepada Pakatan rakyat adalah kerana wujud pengihan bantuan yang tidak sekata dan memenuhi kreatria yang telus.

























NAMPAK GAYA BUNGKUS UMNO TERENGGANU!!
BALIK AWAL KATA USTAZ AZHAR!


No comments:

Post a Comment

Artikel Bulan Ini

DetikDaily

Free Malaysia Today

Harakahdaily

Malaysiakini

KeadilanDaily