Perhatian...


TranungkiteOffline blogspot adalah "laman backup" sekiranya berlaku serangan yang mengejut dan berteruskan kepada server kami www.tranungkite.net. Jika tiada serangan blog ini menjadi blog biasa dengan bahan-bahan politik & semasa. Insya-Allah mulai Mei 2013 laman ini akan dikemaskini setiap hari. Kami akan memaparkan berita berbentuk santai, ringkas dan padat berfokuskan facebook atau twitter.- Terima kasih

Abbas Mohd Noor
Administrator
mel hubungan: abbas.mohdnoor@gmail.com

....................................................................................................................................................................................
PERHATIAN:    K.l.i.k.   g.a.m.b.a.r.   u.n.t.u.k.   p.a.p.a.r.a.n.   b.e.s.a.r....
Klik LIKE jika anda suka blog ini...

....................................................................................................................................................................................
Video terkini untuk ditonton.. (klik youtube atau tajuk untuk tab yang berasingan...)

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar tidak kisah jika Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mahu mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Pengerusi PPBM, Dr Mahathir Mohamad berkata, parti itu yakin ahli Majlis Pimpinan Tertingginya tidak terbabit dalam penyalahgunaan kuasa.

Komen Tun Mahathir bila ucapan Zahid Hamidi yang menyentuh mengenai keturunan beliau. Kini isu keturunan dan asal usul menjadi 'mainan' politik baru.

Saturday, May 04, 2013

Tak putus asa, Pasang Semula!! Tahniah PAS Terengganu



SPR termasuk MPK (Majlis Perbandaran Kemaman telah menurunkan banner PAS. Sila baca di sini. Tapi PAS Cukai tidak putus asa untuk pasang semula. Mesti 'bengang' punya MPK.

Sekarang ini pemuda kita pasang semula banner UFO di Depan bomba Taman Chukai Utama. Kita nak tengok kejahatan Umno Barisan Nasional hari ini berapa jam banner ini boleh bertahan! Polis pon kelihatan menunggu termasuk SB yang memantau daripada jauh.

Kita tahu ini arahan. Alhamdulillah mengikut analisa kita, hampir seratus ribu yang mengetahui kejahatan ini sejak banner dibuang semalam. Umno, kamu makin rakus makin rakyat benci. Siapa tidak tahu kerja SPR. Macam mana SPR boleh kerjasama dengan MPK termasuk polis untuk bantu Umno? Esok penentuan, flash mop yang sedang berjalan saat ini pun mencatatkan 80% kereta lalu bunyikan hon tanda setuju dengan Pakatan Rakyat. Alhamdulillah... Kebangkitan Rakyat!

Jangan lupa selepas ini kita pasang guard untuk kawal banner ini.
 
 
Sebelum ini, telah dibuang oleh MPK!!!
 

No comments:

Post a Comment

Artikel Bulan Ini

DetikDaily

Free Malaysia Today

Harakahdaily

Malaysiakini

KeadilanDaily