Perhatian...


TranungkiteOffline blogspot adalah "laman backup" sekiranya berlaku serangan yang mengejut dan berteruskan kepada server kami www.tranungkite.net. Jika tiada serangan blog ini menjadi blog biasa dengan bahan-bahan politik & semasa. Insya-Allah mulai Mei 2013 laman ini akan dikemaskini setiap hari. Kami akan memaparkan berita berbentuk santai, ringkas dan padat berfokuskan facebook atau twitter.- Terima kasih

Abbas Mohd Noor
Administrator
mel hubungan: abbas.mohdnoor@gmail.com

....................................................................................................................................................................................
PERHATIAN:    K.l.i.k.   g.a.m.b.a.r.   u.n.t.u.k.   p.a.p.a.r.a.n.   b.e.s.a.r....
Klik LIKE jika anda suka blog ini...

....................................................................................................................................................................................
Video terkini untuk ditonton.. (klik youtube atau tajuk untuk tab yang berasingan...)

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar tidak kisah jika Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mahu mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Pengerusi PPBM, Dr Mahathir Mohamad berkata, parti itu yakin ahli Majlis Pimpinan Tertingginya tidak terbabit dalam penyalahgunaan kuasa.

Komen Tun Mahathir bila ucapan Zahid Hamidi yang menyentuh mengenai keturunan beliau. Kini isu keturunan dan asal usul menjadi 'mainan' politik baru.

Saturday, May 04, 2013

Saya Banyak Suka Chef ni lol


Demam IniKaliLah dan ubah merebak di serata Malaysia, tak kira tua atau muda. Tak kira apa pekerjaan. Paling cantik chef ini buat kepada tembikai....


各位大马朋友请注意!!请告诫身边的公公婆婆,无知的妇孺,尤其是那些没接触互联网而只看电视媒体的报导,报章上非事实的新闻传播的亲朋戚友!!千万别被一些只会用钱收买人心,无中生有,扭曲事实,用权势气压人民的一群给蒙蔽 !!也请大家提醒他们,他们得到的,原本就是属于自己的,不需要感恩某某团体而做错了选择!!!你们应该让他们知道及打开互联网的信息让他们看真实的一面!!!那么那些被蒙蔽的一群,才会为这次的大选投下公平,公正的一票!!
请各位把这条信息传发出去!!并第一时间让那群被蒙蔽的一群知道真相!!!请别忽视自己的力量!!大马人!!请勇敢的站起来!!只有团结才是最大的力量!!!PLS SHARE
(Ahli rakan-rakan Malaysia Sila ambil perhatian! ! , Amaran sekitar bapa mertua ibu mertua, kejahilan wanita dan kanak-kanak, terutamanya mereka yang tidak akses kepada Internet dan melihat laporan media televisyen, surat khabar, bukan fakta berita penyebaran kawan dan saudara-mara! ! Jangan hanya menggunakan wang untuk membeli orang daripada apa-apa, memesongkan kebenaran, ditutup mata dengan kumpulan tekanan yang kuat daripada rakyat! ! Sila mengingatkan mereka bahawa mereka dapat, asal mereka sendiri, anda tidak perlu Kesyukuran kumpulan tertentu dan pilihan yang salah! ! ! Anda harus membiarkan mereka tahu dan membuka Internet supaya mereka boleh melihat bahagian sebenar! ! ! Maka orang-orang yang buta oleh kumpulan, akan dibuang ini pilihan raya yang adil dan hanya satu undi! !

Sila letakkan pas maklumat yang dihantar keluar! ! Dan kali pertama kumpulan kumpulan itu buta untuk mengetahui kebenaran! ! ! Jangan abaikan kekuatan mereka sendiri! ! Rakyat Malaysia! ! Sila berani dan berdiri! ! Hanya perpaduan adalah kekuatan yang paling besar! ! ! PLS SAHAM)

No comments:

Post a Comment

Artikel Bulan Ini

DetikDaily

Free Malaysia Today

Harakahdaily

Malaysiakini

KeadilanDaily