Perhatian...


TranungkiteOffline blogspot adalah "laman backup" sekiranya berlaku serangan yang mengejut dan berteruskan kepada server kami www.tranungkite.net. Jika tiada serangan blog ini menjadi blog biasa dengan bahan-bahan politik & semasa. Insya-Allah mulai Mei 2013 laman ini akan dikemaskini setiap hari. Kami akan memaparkan berita berbentuk santai, ringkas dan padat berfokuskan facebook atau twitter.- Terima kasih

Abbas Mohd Noor
Administrator
mel hubungan: abbas.mohdnoor@gmail.com

....................................................................................................................................................................................
PERHATIAN:    K.l.i.k.   g.a.m.b.a.r.   u.n.t.u.k.   p.a.p.a.r.a.n.   b.e.s.a.r....
Klik LIKE jika anda suka blog ini...

....................................................................................................................................................................................
Video terkini untuk ditonton.. (klik youtube atau tajuk untuk tab yang berasingan...)

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar tidak kisah jika Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mahu mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Pengerusi PPBM, Dr Mahathir Mohamad berkata, parti itu yakin ahli Majlis Pimpinan Tertingginya tidak terbabit dalam penyalahgunaan kuasa.

Komen Tun Mahathir bila ucapan Zahid Hamidi yang menyentuh mengenai keturunan beliau. Kini isu keturunan dan asal usul menjadi 'mainan' politik baru.

Saturday, May 04, 2013

Cakap-cakap Pasal Banner, Poster, Bendera dan Kempen



Banner protes Calon UMNO di Kok Lanas yang memang tak pernah ada di Kelantan, balik pun jarang. Tapi masih jadi calon BN.
 



Bendera BN di Sandakan yang macam memperli BN yang perangai macam monyet!
 
 


Budak sekolah kepen untuk BN @ UMNO. Tak menjadi kesalahan kerana UMNO dan boleh hanya untuk Pakatan Rakyat. Itu demokrasi Malaysia ala Zionis!!
 
 


Kalau di Sabah lagi teruk... makin pendalaman rupa makin mudah UMNO memperbodohkan rakyat!!


MCA pasrti ketinggalan zaman. Masyarakat Cina sudah meluat sangat. Lihat bagi makan pun orang tak nak datang... akhirnya bercakap dengan meja sahaja.
 


Ini kerja terdesak UMNO @ BN. Daripada papan tanda ini sudah kita tahu bahawa UMNO @ BN dan tenat mula memainkan isu sensitif tanpa mengira kesannya.
 



Fitnah itu pun kerja terdesak UMNO @ BN.
 
 


Kalau tak boleh fitnah, atau tipu satu lagi kerja puak UMNO yang terdesak ialah bakar yang orang punya.. itu nak tunjuk samseng. Dia fikir dia sahaja samseng... dia ingat puak PAS simpan samseng di pajak gadai ke?? Tapi oleh kerana keimanan kita mengatasi segala-gala kita simpan dulu samseng kita biar Allah tunjuk samseng kepada puak-puak ini selepas 5 Mei nanti!!!
 
 


Puak ni bukan sahaja tukang buat fitnah, edar cd lucah pun kerja dia orang. Memang kalau sebelum PRU mungkin kaki edar blue filem...
 
 
 
Oleh kerana OTAK BLUE... cara kempen dia orang pun blue juga. Mana ada maruah, jenis otak duduk di "PALA LUTUT"
 
 
Tadi tak nak, kalau lihat mesti tunjuk isyarat lucah... nak buat macam mana bapak lucah, anak pun lucah juga.. katakan KELUARGA UMNO
 
 


 
 
Pasal kreatif tak boleh lawan puak-puak PAS, semenjak merdeka lagi mereka ini telah dianugerahkan kreatif. Dulu tin milo boleh dibuat banner. Guni baja dijadikan bendera...

Tanpa sebarang upah, hanya sekadar meraikan mereka, mereka akan buat...  Kalau banding dengan puak satu lagi (UMNO KARAT BIRU), kalau tak ada pitih minta maaf.. tak jalan. Itu pun kalau bagi pitih tak semestinya jadi... lihat di bawah!
 
 
 
 
Orang suruh pasang 6 batang, dia pasang 4 sahaja... ini bukan pasal nak jimat duit tapi tak songlap. Itu perangai UMNO daripada atas sampai bawah memang jenis BAHAM PITIH!!
 
Kalau tak cukup pitih, lagi darsyat.. lihat di bawah.. Markaz di bakar. Lori bendera dan poster pun nak ditolak untuk dibakar sekali...

 
 
Itu baru tak puas hati upah dapat RM20 rial sepatutnya RM60 rial!!
 
 
 
Anak muda sekarang lain, politiknya bijak.. pergi ke markaz UMNO @ BN, ambil t-shirt percuma, apa-apa percuma. Kemudian ambil upah pasang bendera atau poster. Pasang suku... 3 suku buang dalam semak. Kalau tanya puak PAS yang buang... menipu sunat!!

Lepas kerja, bila lapar pergi makan di markaz PAS.
 
tapi kalau ANAK MUDA PIOR UMNO (UMNO TOTOK!!!)
 


Lepas pasang bendera, hisap ganja. Menang jenama UMNO jarang sangat yang berjaya.. banyak sampah masyarakat!
 
 
 
Itu yang lelaki.. kalau yang perempuan kerja "MENGATAL"..

 


Lain pula kalau PIOR PAS.. lihat di atas.



Anak kecil diajar tentang kebesaran Illahi..
 
 

 
Muslimat PAS..
 
 


Muslimat UMNO.. alah dok jenis.. "PORONG"
 
 
 
.... bersambung 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 
 
 


 

2 comments:

  1. kalau politik mcm2 bnde nak jatuhkan org...mana2 pun sama...

    ReplyDelete
  2. sama jer 2x5.baik PAS,baik BN.jangan nak munafiklah.

    ReplyDelete

Artikel Bulan Ini

DetikDaily

Free Malaysia Today

Harakahdaily

Malaysiakini

KeadilanDaily