Perhatian...


TranungkiteOffline blogspot adalah "laman backup" sekiranya berlaku serangan yang mengejut dan berteruskan kepada server kami www.tranungkite.net. Jika tiada serangan blog ini menjadi blog biasa dengan bahan-bahan politik & semasa. Insya-Allah mulai Mei 2013 laman ini akan dikemaskini setiap hari. Kami akan memaparkan berita berbentuk santai, ringkas dan padat berfokuskan facebook atau twitter.- Terima kasih

Abbas Mohd Noor
Administrator
mel hubungan: abbas.mohdnoor@gmail.com

....................................................................................................................................................................................
PERHATIAN:    K.l.i.k.   g.a.m.b.a.r.   u.n.t.u.k.   p.a.p.a.r.a.n.   b.e.s.a.r....
Klik LIKE jika anda suka blog ini...

....................................................................................................................................................................................
Video terkini untuk ditonton.. (klik youtube atau tajuk untuk tab yang berasingan...)

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar tidak kisah jika Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mahu mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Pengerusi PPBM, Dr Mahathir Mohamad berkata, parti itu yakin ahli Majlis Pimpinan Tertingginya tidak terbabit dalam penyalahgunaan kuasa.

Komen Tun Mahathir bila ucapan Zahid Hamidi yang menyentuh mengenai keturunan beliau. Kini isu keturunan dan asal usul menjadi 'mainan' politik baru.

Friday, October 14, 2016

BERSATU Jangan buat Kerja bodoh Macam Parti PAN




Bekas Menteri Besar Kedah Datuk Seri Mukhriz Mahathir, yang juga Naib Presiden Bersatu berkata BERSATU mendapat sambutan menggalakan apabila penyertaan terhadap parti itu kini mencecah 500,000 ahli.

Kenyataan ini adalah susulan daripada kenyataan Jawatankuasa Penaja Bersatu, Anina Saadudin yang berkata Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) mengulang cetak borang keahlian berikutan sambutan keahlian parti luar biasa yang diterima pihaknya.



Pasal ahli setengah juta, saya rasa kita patut berpada-pada dan jangan keterlaluan dalam membuat kenyataan. Banyak parti-parti baru sebelum ini telah membuat kenyataan seperti ini tapi kesudahannya tak kemana pun.


Kita tidak lupa, dulu 1983 parti Hamim yang keluar daripada PAS mendakwa 10,000 borang habis dan terpaksa ulang cetak. Tapi sekarang mana perginya parti bernama HAMIM ini?

PAN pun sama, Mat Sabu buat kenyataan, Salahuddin Ayub buat kenyataan kononnya ahlinya telah mencapai 100,000 orang seluruh negara. Tapi hakikatnya ahli hanya meningkat daripada 17k kepada 20k sahaja itu ada arahan setiap ahli IKRAM diwajibkan menyertai parti PAN.

Pendedahan oleh Raja Petra dengan statistik parti PAN sangat mengaibkan Salahudin Ayub kerana berbohong dalam membuat kenyataan. (sila ruju di sini)





Oleh itu saya sangat berharap parti BERSATU jangan buat kerja bodoh macam parti PAN.







.........
Blog ini hanya 'mirror' artikel daripada laman asal
http://www.tranungkite.net
Sila ke laman asal untuk dapatkan versi penuh....

No comments:

Post a Comment

Artikel Bulan Ini

DetikDaily

Free Malaysia Today

Harakahdaily

Malaysiakini

KeadilanDaily